Pelajar Manhal ke Azhar

Untuk makluman pembaca blog yang dikasihi sekalian.Pada tarikh 20hb 8 2010,Pengetua MANHAL  telah  berangkat ke Mesir untuk menguruskan proses kemasukan pelajar Takhassus Qiraat ke Maahad Qiraat Al-Azhar Syoubra,Mesir.Beliau akan pulang pada 26hb akan datang.Mari kita doakan mudah-mudahan Allah mempermudahkan segala urusan beliau sepanjang berada di bumi Anbiya.

Insyaallah pelajar-pelajar Takhassus Qiraat seramai 10 orang akan berangkat ke Mesir samada 14hb atau 17hb dengan diiringi oleh Dekan Takhassus Qiraat sendiri iaitu Ust Hj Naeem Bin Haji Hashim.Diharap para pelajar yang akan ke Mesir telah bersedia dari segi material dan fizikal serta mental.

Pelajar-pelajar yang akan menyambung pengajian ke Institut Agama Islam Ar Raniri IAIN Sumatera Utara,Medan,Indonesia adalah seramai  12 orang dan akan berangkat ke Indonesia seminggu selepas Aidilfitri.

Pihak Manhal  mengucapkan sekalung tahniah atas kejayaan semua pelajar.Mudah-mudahan perjuangan anda dalam mencari ilmu Allah akan diberkati serta diredhai.